28.05.2018, 15:38

Facebook почав втрачати рекламу через жорсткість своєї політики

Facebook почав втрачати рекламу через жорсткість своєї політики
Facebook почав втрачати рекламу через жорсткість своєї політики

Минулого тижня Facebook оголосив про зміну рекламної політики і, зокрема, про нові правила маркування публікацій на резонансні суспільно-політичні теми, наприклад, що містять згадку про будь-якого політичного кандидата, проблеми прав людини, патріотизм, носіння зброї. Нове маркування включає дані про те, хто заплатив за розміщення даного контенту.

Крім того, такі публікації будуть поміщатися в архів політичної реклами, де їх можна буде знайти протягом семи років.

Зміни стали відповіддю на звинувачення соцмережі в тому, що перед виборами в США пов'язані з Росією компанії масово розміщували в Facebook політичну рекламу, намагаючись вплинути на думку американців, а маркування таких публікацій була недостатньо однозначної і вони могли сприйматися як звичайні новинні статті.

Нова рекламна політика Facebook була негативно зустрінута північноамериканськими ЗМІ.

Так, професійне об'єднання News Media Alliance, що представляє близько 2 тис. газет і новинних ресурсів з США і Канади, розкритикувало дії соцмережі, заявивши, що такий підхід «стирає межу» між журналістикою і пропагандою.

Видання вважають, що зарахування їх публікацій до політичної реклами за просування матеріалів на тему, наприклад, контролю за обігом зброї призведе до того, що про новині видання думатимуть як про політично заангажованих.

Тепер же деякі видання перейшли від критики до дій. Газета Financial Times і видавництво New York Media, що володіє журналом New York Magazine, оголосили про те, що припиняють публікацію в Facebook частини своєї реклами.

«Ми твердо впевнені в тому, що об'єднувати новини з пропагандою - дуже небезпечний шлях», - заявив CNN комерційний директор Financial Times Джон Слейд.

А представник New York Magazine Лорен Старк пояснила, що на даний момент вони припиняють розміщення на Facebook платного контенту, «за винятком тих випадків, коли ми впевнені, що контент не може бути розцінений як політичний і як такої підпадати під вимоги приміщення його в рекламний архів ».

«Ми заперечуємо проти будь-якого об'єднання матеріалів від якісних новинних видавців з організаціями політичної пропаганди і пропагандистами. Ми вважаємо, що це буде перешкоджати виконанню наших журналістських завдань », - заявила пані Старк, висловивши надію, що Facebook« знайде задовільний рішення для якісних новинних видань ».



29


Новини по темі:



avatar