13.06.2019, 22:06

Банківський додаток зі штучним інтелектом хамить росіянам

Банківський додаток зі штучним інтелектом хамить росіянам
Банківський додаток зі штучним інтелектом хамить росіянам

Російський «Тінькофф банк» запустив новий мобільний додаток - голосового помічника «Олега», який, як стверджується в повідомленні банку, вміє переводити гроші, бронювати столики, купувати квитки в кіно, замовляти послуги в салонах краси, шукати знижки, управляти картою і особистими даними. Крім того, «Олег» може спілкуватися і давати поради.

Голосовий помічник працює на основі нейромереж.  За словами розробників, при взаємодії з користувачем у «Олега» буде змінюватися характер, так як він вміє аналізувати текст і визначати настрій співрозмовника.

Однак в свій перший «робочий день» російський штучний інтелект навчився лаятися і нахамив користувачеві «Твіттера», відзначає видання Tjournal.  На прохання «позичити сотку», «Олег» відмовив в дуже грубій формі.



     66






avatar